Zarethul

Locked
User avatar
Zarethul
Örümceksoyu
Örümceksoyu
Posts: 6
Joined: Mon Jul 21, 2025 9:57 am

Zarethul

Post by Zarethul »

Karakter Yaratım Formu - Aşama 1

Karakter Adı: Zarethul "Ağın Efendisi"
Demirkalb içerisindeki söylentilere göre, "Son Elçi" olarak tanınır.
Doğum Adı: Va'leen (Zarethul'un anılarından hatırladığı kadarıyla kendisinin doğum ismi olduğunu düşünüyor, ancak doğruluğu bilinmiyor.)

Karakter Geçmişi:
► Show Spoiler
Kişiliği:
► Show Spoiler
Ahlaki Yönelimi: Ahlaki değerleri, Örümceksoyu kendisi yazar. Suikast, işkence, yalan, ihanet, hepsi "ağ örmenin" yoludur. Kişisel adalete sahiptir. Yargı kendisidir. Sadece bir kurala inanıyor, "Gölge, ışığı şekillendirir. Işığın nereye döneceğini biz belirleriz." Ancak, Örümceksoyu içerisinde farklı bir durum vardır. Sekiz Ayak, birbirlerine ihanet edemezler. Cezası infazdır. Sekiz Ayak, Ağın Efendisi'ne ihanet edemez, Ağın Efendisi de Sekiz Ayak'a ihanet edemez. Örgüt, birbirlerine karşı kanla bağlıdır, gerektiği noktalarda canlarını birbirleri için tehlikeye atmalılardır. Kendi içlerinde ayrı bir ahlaki yönelime sahip olsalar da, dışarıya karşı bu durum geçerli değildir.

Karakter Görünümü: Zarethul, neredeyse beline doğru gelen uzun siyah saçlara sahiptir. Saçları düzdür. Keskin çene hatlarına sahip, sakalsızdır. Gözleri yeşil renktedir. Gündelik hayatında farklı bir kişilik çizmesi ve normal bir bireymiş gibi gözükmesi gerektiğinden, her zaman rahat kıyafetler giymeyi tercih eder. Ortalamadan biraz daha uzun bir boya sahiptir, atletik bir vücudu vardır. Dışarıda kendine çizdiği karakter sayesinde, yüzünde her zaman samimi bir gülümseme vardır. Ancak, genellikle tanındığı görünüm ise, kendi suikastçi görünümüdür. Hafif bir zırh, kapüşonlu simsiyah pelerin giyer. Pelerinin kapüşon kısmında motifler vardır, aynı zamanda bileğine taktığı kolluk da mühürlüdür. Yarısı simsiyah, yarısı bembeyaz, ortadan kırılmış ama birbirine oldukça bağlı duran bir maskesi vardır.

Normal Görünüm:
► Show Spoiler
Suikastçi Görünüm:
► Show Spoiler
Maskesi:
► Show Spoiler
Karakter Hedefi: Öncelikli hedefi, Sır Limanı'nda kurduğu Örümceksoyu örgütü ile birlikte Sır Limanı'nın gizli iradesi haline dönüşerek, tüm Limanı yöneten karanlık bir hükümdar ve örgüt haline gelmektir. Ancak, bu iş sadece bununla sınırlı kalmamakta, uzun vadeli hedeflerinde örgütü büyüterek bu hedefi tüm krallıklara yaymaktır. İstihbarat ve suikast örgütü olarak, gerçekliği ve doğruluğu bilinmeyen bir efsane haline gelmek, bu gerçekliği yöneten kişi olmak ve büyük oyuncuları kuklası haline getirmektir.
Off Topic
İsim değişikliği sebebiyle edit atıldı.
User avatar
Zasetsu
Site Admin
Posts: 31
Joined: Mon Jun 30, 2025 12:18 pm

Re: Zarethul

Post by Zasetsu »

Herhangi bir problem yok, devam edebiliriz.

İkinci aşamada mevcut maddelere ek olarak örgütün nasıl işlediğini, hangi kurallara bağlı kaldığını, geleneklerini, önemli karakterlerini, mevcutta Sır Limanı'na ne kadar sızabildiğini, bağlantılarını vesaire özetleyebilirsin. Yapmaman durumunda kontrolü bana bıraktığını varsayarak karakter geçmişinle uyumlu bir şekilde ben oluşturacağım. Ardından evren kurgusuna eklenecek.
User avatar
Zarethul
Örümceksoyu
Örümceksoyu
Posts: 6
Joined: Mon Jul 21, 2025 9:57 am

Re: Zarethul

Post by Zarethul »

Başlangıç Konumu: Sır Limanı, Yeraltı Mahzeni

Başlangıç Ekipmanı: İki adet hançer, iki adet kılıç. Örgütüne ait bir yeraltı mahzeni, mahzen kabaca üç odalı. Bir odası Ağın Efendisi'ne ait, bir odası Konsey odası, diğeri ise Zindan odası olarak bulunmakta. Zindan odasında ise, şimdilik dört adet küçük zindan bulunmaktadır. Kendine ait bir zırhı ve kırık gibi duran bir maskesi vardır. İlk cinayetini işlediği taşı ve Altın Nefes Liderinin cebinde taşıdığı altın paraya sahiptir. Yüzünü karanlığın içerisine gömen bir kapüşona sahip pelerin, altında ise rahat hareket etmesini sağlayan ve hançerleri ile kılıcını rahatça takabildiği hafif zırha sahiptir.

Hançerlerin görünümü;
► Show Spoiler
Kılıçların görünümü:
► Show Spoiler
Yetenekler

Silah Ustalığı: Zarethul, aldığı uzun eğitimler sonrasında hançer, kılıç ve yay kullanımında usta hale gelmiştir. İki hançeri ve kılıcı aynı anda veya tek kullanabilir, aynı zamanda yay ve ok kullanımında da iyidir. Uzun savaşlara ve kısa savaşlara karşı eğitilmiştir. Hançer kullanımında fazlasıyla çeviktir, kılıç kullanımında ise hançere nispeten daha yavaştır. Hançerlerini nasıl fırlatırsa etkili bir saldırı yapabileceğini bilmektedir. Hançer ve kılıç kullanımına sanki bedenindeki bir uzuv gibi hakimdir.

Çeviklik: Fazlasıyla çevik ve hızlı hareketlere sahiptir. Bu çevikliği, sadece silah kullanımında geçerli değildir. Aynı zamanda akrobasi gibi durumlarda da geçerlidir.

Sessizlik: Zarethul, aldığı eğitimler sayesinde sessiz bir şekilde yürüyebilir, koşturabilir.

İzcilik: Avlarını nasıl takip etmesi gerektiğini iyi öğrenmiş olan Zarethul, izcilik yetenekleri sayesinde avlarının ilerlemesini, yaptıkları eylemleri önceden tahmin edebilir. Önüne gelen somut kanıtların ışığında bu tahminleri yapabilir. Bu özelliği sayesinde, doğa ortamında gerekli şartları sağladığı takdirde hayatta kalabilir.

Kimlik Saklama: Toplum içerisinde veya kandırılması gereken bir ortamda kimliğini nasıl değiştirebileceğini, bu sayede karşı tarafı görünüşü ve tavırları ile nasıl manipüle edebileceğini öğrenmiştir.

Hitabet: İnsanlarla nasıl konuşacağını, onlara nasıl hitap etmesi gerektiğini ve kelimeler ile insanları manipüle etmenin yollarını öğrenmiştir.

Strateji: Hareketlerini nasıl planlaması gerektiği, neye göre ve nasıl düşünmesi gerektiği uzun süren eğitiminde ince detaylarına kadar işlenmiş ve zihnine kazınmıştır.

Zehir: Belli başlı materyallerin karışımı ile nasıl zehirler elde edebileceği konusunda bilgi sahibidir. Aynı zamanda, her zehri bilmese de mevcut olarak bilgi sahibi olduğu zehirleri oluşturan materyaller hakkında da bilgi sahibidir.

Vücut Dili Okuma: İnsanların vücut dillerini detaylı bir şekilde analiz edebilir, onların ağızlarından çıkan ama içlerinde sakladıkları asıl niyetler hakkında yorumlamalar yapabilir.

Gölge Yürüyüşü: Sahip olduğu tek büyüdür. Altın Nefes Ailesi'nden miras kalan bu büyü sayesinde, gölgelerin içerisine girebilir, orada saklanabilir, gölgelerin içerisinde yer değiştirebilir. Gölgelerin içerisinde her şeyi duyabilir, takip edebilir ve istediği vakit gölgelerden çıkabilir. Kısa bir odaklanış ile birlikte, gölgelerin içine aniden dalabilir.

Ağ Zihin: Karmaşık olayları, istihbarat akışlarını ve sosyal ilişkileri örümcek ağı gibi kafasında modelleyebilir. Birden fazla hedefi ve onların davranışlarını hesap ederek, çatışmalar çıkmadan önce manipüle edebilir.

Sessiz Katliam: Zarethul, sessizce öldürme ustadır, bir mekânda birini öldürüp geri çekildiğinde, çevresindekiler ölümün farkına bile varmaz. Ancak bu durum, hedeflerin zayıflığı noktasında geçerlidir. Hedef bellediği kişinin güç seviyesine göre bu durumun değişkenliği bulunmaktadır.

Zehir Bağışıklığı: Zarethul, yıllarca aldığı eğitimlerde mikro doz zehirle test edilmiştir. Artık birçok zehre karşı bağışıklık geliştirmiştir. Bazı ufak zehirler onu direkt olarak etkilemez.

Örgüt - Örümceksoyu
► Show Spoiler
Örümceksoyu'nun İç Yapısı

Örümceksoyu, sekiz ana koldan oluşur. Her biri örgütün farklı bir işlevsel gücünü temsil eder. Sekiz Ayak, hem savaş, hem istihbarat hem de kontrol mekanizmasının temelleridir. Her bir üye, belirli kuralları uygulamakla sorumludur. Kuralların dışına çıktığı tespit edilen kişilerin, örgüt mahkemesi tarafınca cezalandırıldığı bilinmektedir. Bazı kural yıkımlarının belli bir cezası olmasa da, bazılarının cezası direkt olarak infazdır. Sekiz Ayak Elçileri ve Ağın Efendisi, yeraltı mahzenine giriş ve kalma iznine sahiptir. Her bir Elçi'nin Kara Kitap denilen bir defteri bulunur. Yapılan eylemler, yapılması planlanan eylemler ve yapılmış olan tüm eylemler buraya not edilerek, Ağın Efendisi'ne teslim edilir. Örümceksoyu Karanlığı adlı verilen, Ağın Efendisi haricinde yerini kimsenin bilmediği bir defterin içerisinde Elçilerin notları tutulur. Bu kitabı kaybetmenin cezası, infazdır. Aynı zamanda Sekiz Ayak Elçileri Örümceksoyu arşivine erişime sahiptir, herhangi bir şekilde izin almalarına gerek yoktur. Arşiv, toplantı odasında bulunmaktadır. Zindan odasına sadece Ağın Efendisi ve Tırnak biriminin erişimi vardır, onun haricinde hiçbir Elçi oraya giremez.


* Yeni üye alımı, Sekiz Ayak ve Ağın Efendisi'nin onayları doğrultusunda gerçekleşir. Red oyu veren bir kişi bile olursa, aday üye örgüte alınmaz.

* Örgüte üye olmuş bir kişi, Ağın Efendisi'ne bağlılık yemini etmiş sayılır. Yeminini bozan üye infaz edilir.

* Örgüt hakkında konuşmak yasaktır.

* Ağın Efendisi'nin onayı olmadan bir görevi almak, yasaktır.

* Örgüt üyelerinin maskeleri, sadece görev sırasında ve yeraltı mahzeninde takılabilir.

* Sosyal hayat içerisinde, olduklarından farklı bir kimlik takınmak ve hayatlarına devam etmek zorunludur.

* Örgütün tüm üyeleri, birbirlerini korumakla mükelleftir. Yoldaş, yarı yolda bırakılamaz ve terk edilemez.

* Sebep her ne olursa olsun, konsey kurulmadan ceza verilemez.

* Örgüt üyeleri, bağlı oldukları Sekiz Ayak liderlerinin emirlerini yerine getirmekle mükelleftir. Sekiz Ayak üyeleri, Ağın Efendisi'nin emirlerini yerine getirmekle mükelleftir.

* Görev sonrasında elde edilen her bir ganimet, Örümceksoyu ganimetidir. Bu ganimetler, görev sonlarında her birim arasında eşit paylaştırılır, her birimin içerisinde de eşit bir şekilde üyelere paylaştırılması zorunludur. Ağın Efendisi, ganimetlerden ekstra bir pay almaz.

Sekiz Ayak

1. Ayak: Göz

* İstihbaratla sorumlu koldur. Her şeyi gözetlerler. Krallıklar, loncalar, tüccarlar hakkında bilgiler toplarlar. Görev isteği sunulabilecek ortamları bulan ve Ağın Efendisi'ne sunan birimdir.

2. Ayak: Dil

* Sözcü birimdir. Dedikodu yaymakla, sahte kimliklerle anlaşmalar yapmakla sorumludur. Bilgi sızdırmak, müzakere yapmak gibi görevleri üstlenirler. Her bir raporu Ağın Efendisi'ne sunarlar.

3. Ayak: Pençe

* Suikastlerin, sabotajların ve fiziksel infazların yürütüldüğü koldur. Genellikle, birden fazla yerde saldırı yapılacaksa etkin olurlar.

4. Ayak: Zehir

* Savaş veya suikast öncesi sabotajlarla ilgilenirler. Su kaynaklarını zehirlemek, önemli şahısları hasta etmek, kaleleri içten çökertmek gibi rolleri vardır. Kimi zaman fiziksel bir zehir salarlarken, kimi zaman bilgiyle zehir salarlar.

5. Ayak: Gölge

* Hedefler belirlendiğinde, onları uzun süre takip eden birimdir. Alışkanlıklarını ortaya çıkartırlar. Bazı durumlarda, aylar süren takip içerisinde bulunabildiklerinden, mahzende en az görülen koldur.

6. Ayak: Maske

* Kraliyet mensubundan sokak çocuğuna kadar her rolü oynayabilen özel bir birliktir. Saraylara hizmetçi diye girebilir, öğretmen olabilirler, Maske birimi her türlü rolün içerisinde bulunabilirler.

7. Ayak: Ağ

* Güvenli evleri, kaçış tünellerini, şifreli haberleşme sistemlerini yönetirler. Örgüt, Ağ birimi sayesinde birbirlerine daha fazla bağlı kalırlar ve iletişim kopukluğu yaşamazlar.

8. Ayak: Tırnak

* Örgüt içerisinde bulunabilecek potansiyel hainleri, zayıfları ve çözülmüş kişileri tespit ederek konsey önüne çıkartır ve infazını gerçekleştirirler. Sadece bu birime özel olarak, Tırnak ekibi zor anlarda veya konseyin toplanamayacağı anlarda infaz emirlerini Ağın Efendisi'ni beklemeden verebilirler.


Göz Elçisi

Bilinen Adıyla: Tharom
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Pek fazla konuşmaz. Cesur.
Cinsiyet: Erkek

Dil Elçisi

Bilinen Adıyla: Vureen
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Konuşkan, esprili. Örgütün karanlığına zıt bir neşe.
Cinsiyet: Erkek

Pençe Elçisi

Bilinen Adıyla: Suroon
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Fazlasıyla ateşli ve cesur. Agresif.
Cinsiyet: Erkek

Zehir Elçisi

Bilinen Adıyla: Vera
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Asil konuşmalar, kendinden emin.
Cinsiyet: Kadın

Gölge Elçisi

Bilinen Adıyla: Mez'moor
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Kendinden emin, sinsi ve cesur.
Cinsiyet: Kadın

Maske Elçisi

Bilinen Adıyla: Somara
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Sessiz, sakin. Ortamına göre uyum sağlayan, nerede nasıl konuşacağını bilen birisi.
Cinsiyet: Bilinmiyor.

Ağ Elçisi

Bilinen Adıyla: Raolf
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Güven verici, kendinden emin ve dost canlısı.
Cinsiyet: Erkek

Tırnak Elçisi

Bilinen Adıyla: Thruum
Kullandığı Maske:
► Show Spoiler
Kişilik: Korkutucu, nerede ne yapacağı belli olmayan, agresif.
Cinsiyet: Erkek

Bağlantılar

Genelev: Örümceksoyu'nun en büyük bağlantı noktalarından bir tanesidir. Fahişeler iyi bir para karşılığında bağlantı noktası olarak tutulmaktadır. Onlardan haber, bilgi, dedikodu gibi duyumlar alınır. Aynı zamanda, fahişelerin korunması Ağın Efendisi'nin emridir.

Liman Görevlisi: Liman görevlilerden bir tanesi olan Jutum, Ağın Efendisi'ne düzenli bilgi akışı sağlamaktadır. Pek üst düzey bir görevli olmasa da, gelen giden gemilerin bilgilerinin alınması açısından bir bağlantı noktası olarak önemli rol oynamaktadır.
Off Topic
Geriye kalan tüm bağlantılar GM'nin eline bırakılmıştır. Sır Limanı'na ne kadar sızıldığı konusu da aynı şekilde GM eline bırakılmıştır, GM'nin belirlediği yerden başlamanın daha keyifli olacağını düşünmekte ve sonuçlarını kabullenmekteyim.
User avatar
Zasetsu
Site Admin
Posts: 31
Joined: Mon Jun 30, 2025 12:18 pm

Re: Zarethul

Post by Zasetsu »

Onaylanmıştır.

İlgili külliyat kaydına buradan, karakterinizin bilgi birikimine dair sorularınız için yankı odasına buradan erişebilirsiniz.

Örgüte dair gerekli başlıklar ve konunuz önümüzdeki günlerde/saatlerde açılacak.

İyi oyunlar dilerim.
Locked